jobbigt jobblös

det jobbigaste med att vara arbetslös är att man får så lite arbete att sköta.
jag tänkte skicka ett mail till microsoft och ansöka om jobbet som bill gates, men den platsen var tydligen redan upptagen av nån' snubbe. jag som hade mailet klart och allting.
 "dear mr. microsoft,
i was wondering if i could start working as bill gates on your company, preferebly tomorrow?
i have made a comicstrip to demonstrate how much i hate macintosh, you can look at it here: http://robearth.blogg.se
i don't believe i need to say more ; )
good bye!"

nu vill jag nog bli zeppelinarchaufför istället.
jorden runt i ett luftskepp, vem är på?

                                              en zeppelinare

när vi är klara med jordenruntresan så kommer vi att göra en god gärning för de törstiga negrerna i afrika också!
först fyller vi zeppelinaren med väte (som under första världskriget) och sen flyger vi in den över en fattig by i afrika.
om väte antänds och kommer i kontakt med syre så bildas det nämligen vatten! så när vi svävar över de törstiga negrerna utrymmer vi zeppelinaren, sätter oss i säkerhet, och tänder eld på den så att det faller flera hundra tusen kubikliter vatten från himlen och dränker/krossar negrerna så att de slipper lida mera!
har jag berättat att jag är född exakt på dagen hundra år efter hitler? 

Kommentarer
Postat av: Max

haha lol, hitler-robert

2008-09-16 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0