min systers kanin

i natt ritade jag av min systers kanin, "muffins", som jag i all hast döpt om till "cthulhu"!
Cthulhu, drawing of robert eklund.
det är en hermelinkanin, så han blir inte så mycket större än på bilden och han är ganska mycket äldre än vad vi trodde att han skulle bli. han gillar att kasta toarullar omkring sig, ett trick som jag och max vigde "kastrullen".
om det är stjärnklart ute på natten så brukar han blicka mot himlen med drömmande (eller är det mordiska?) ögon och morra något oförklarligt. vet inte vad det är för fel.

(ni som inte vet vad cthulhu är kan frysa i ishelvetet och här har ni en wikipedialänk era obildade jävlar. http://en.wikipedia.org/wiki/Cthulhu)


Kommentarer
Postat av: Albin

galet läckert

2008-09-22 @ 17:36:50
Postat av: nalle

fett nice dude!

2008-09-22 @ 20:24:31
Postat av: karin

jag tror du skulle gilla min skola förövrigt. Vi har just nu en period där vi kallar varandra för cp.

2008-09-23 @ 10:58:50
Postat av: Pop

Fan va fet, fapar till den nu

2008-09-24 @ 01:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0