Arkiv :P

agent scullys log, AD2101:
min gode vän och kollega agent max mulder störtade in på kontoret imorse, anfådd och med en kremerad blick.
"vi fick in den här imorse" sa han och räckte mig ett fotografi.


                         ett fotografi

darrande tittade jag upp från fotografiet och stammade "det... det.."
agent mulder drämde näven i bordet så att kaffekopp och pennor leviterade.
"DET ÄR DEN STÖRSTA HANDVÅRTAN JAG NÅGONSIN SETT!" röt han.
men jag var inte lika säker.
jag tog med fotografiet in i det högteknologiska laboratoriet för redigering i superbildhanteringssuperprogramet "windows paint".
efter en stund kunde jag presentera ett nytt fotografi på agent mulders skrivbord.


                            en ledtråd
vi såg på varandra och visste... att vi hade problem.

Kommentarer
Postat av: stina

JAG ÄR FÖRST DEN HÄR GÅNGEN!! (bloggkoll.com är ju en bra grej!)

2008-09-10 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0