framtiden, vart tog du vägen?

nu när obama vinner hoppas jag verkligen att han tar tag i det här med den flygande bilen.
det är jävlit pinsamt att alla på 1900-talet trodde, nej, förväntade sig att vi på 2000-talet skulle ha flygande bilar, också har vi inte det! det känns lite som att vi inte levererar.
inga silverdräkter
inga hushållsrobotar
inga kolonier på månen
inga startrekdörrar som öppnas med ett ödmjukt "pschhft."
och inga flygbilar!!

     
redan de gamla 80-talisterna hade fattat hur (jävla) viktig flygbilen är

det är så man skäms!
vad har vi gjort de senaste 8 åren!?
jo, vi har spenderat vår tid på nanoteknologi i lcd-skärmar!    ÅT MACINTOSH!?!?!?!?
istället för att försöka förverkliga vettiga ideér som mitt sårinvertingsgevär eller min diamantninja!
alltså världen är full av genialiska invetörer, speciellt mig, men det är ingen som lyssnar på oss eller låter oss ta plats i samhället. jag borde liksom haft en egen tron av förgyllt elfenben och  mockasiner av mammutskinn vid det här laget, om folk bara hade insett vikten av mina tankar!
men nu är det försent.
och snart ska ni få betala... i blod och RAM-minnen...
mwaha... mwahahaha. MWUAHAHAHAHAHAHAAAA!!!

 

Kommentarer
Postat av: Joel

Lite pinsamt det där med flygande bilar alltså, & vart fan är alla replikanter? nowhere to be found

2008-11-05 @ 17:40:12
URL: http://www.vokinjsalak.blogspot.com
Postat av: stina

obama är baben. förresten, sluta ha fel länk till mig!

2008-11-06 @ 17:12:18
URL: http://stinaoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0