successionordning i huvet:


Axl Lindblom - "Lars och Maxim", stäm mig inte då?

sveriges successionsordning är uppfuckad. himla förlegat att tronen ska ärvas, när man naturligtvis borde BROTTAS om den som i ronja rövardotter, komplett med varsin manskör som duellerar i episk armbrytarmusikal med varandra. så jävla bra sätt att lösa konflikter på! jag vill hantera alla mina konflikter så!
typ när man råkar gå in med tån i ett trappsteg och får jävligt ont... då hoppar rövarna fram från ingenstans, "WHAM bobabobaBOM... WHAM bobabobaBOM..." sen blir det brottning och då är det kört för trappjäveln!
för trappor kan inte brottas.

ronja rövardotter musiken borde man förövrigt dansa kring granen till.
eller runt midsommarstången. (varför heter det kring granen och runt midsommarstången!?) (eller gör det ens det!?)
hursomhellst äger den "små grodorna" och typ "gnällolles visa" (emo på 1800-talet) med hästlängder.
midsommardanser är förresten de enda danserna jag kan dansa, vilket suger när man går på krogen och ska bjuda upp någon.
för det går inte hem hos tjejerna... verkar det som...
såna danser är inte ens coolt/sexigt även om man är BÄST I VÄRLDEN på att hoppa som en groda!
michael jacksson skulle inte ens kunna dansa "små grodorna" övertygande!

hahaha...... michael jacksson.....

han är ett så konstigt koncept egentligen. en dansande pedofil med hudfärgsmutering och skitbra sångröst. så jävla.. overkligt bara. nu känns det nästan inte som att han finns på riktigt?
... hoppas inte. *rädd*

Kommentarer
Postat av: stina

fan vilket sammanhängande inlägg

2008-12-18 @ 20:33:32
URL: http://stinaoj.blogspot.com
Postat av: Joe Pop

håller med STINOJ!



Var inte först med att kommentera detta inlägg, är rikligt besviken

2008-12-20 @ 02:45:37
URL: http://citysymphonies.blogspot.com/
Postat av: AxL

Jag har talat med min advokat och vi har beslutat

oss att inte staemma. Vi aar rentav lite smickrade att bli skannade och parafraserade. Keur haurt.

/AxlLimblom (pau ett amerikanskt tangentbord)

2008-12-27 @ 07:29:26
URL: http://www.larsmaxim.blogspot.com
Postat av: Anonym

du har rätt!! jag tror faktiskt inte han finns längre. hörde på radion att han blev hämtad av en fe, och nu gått vilse i neverland... eller var det så att han blev bortrövad av en flock tama chimpanser i blöjor??



vart kom ens jag ifrån, tänker du nu. KUL blogg :)

2009-03-21 @ 14:24:47
URL: http://annastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0