moo-stash.

jag är mycket väl medveten om att det var nästan 2 månader sen jag skrev sist. men det är bara för att jag varit upptagen de senaste 2 månaderna, med att odla en sån här döfrän Bobby Kimball mustasch!

image15image16

om mustascher vore människor så skulle Bobby Kimballs mustasch vara en riddare.
jag tror också att Bobbys röstresurser sitter i den däringa mustaschen. utan den skulle han aldrig kunna ta sådär höga fina toner, utan den är han en nobody, en looser, en tönt! ey jag svär!
så jag tänkte att jag slår två flugor i en smäll.
jag får en brun, tjock, härlig Bobby Kimballmustasch, så fluffig att kvinnorna använder den som huvudkudde efter en natts passionate lööv. men jag får också världens jävla spräcka-rutor-voice!
tyvärr har min mustasch några få olikheter som gör att den kan skilja sig en liten aning från Bobbys.
den är fjunig och orange.
och om solen skiner på den så glänser den.
det är mer en variant av Bobby Kimballmustaschen really.

men sångrösten har i alla fall utvecklats! jag har ett inspelat bevis på detta som heter "SPACEBLUES HERO". en väldigt nytänkade låt där jag och min gitarrist Patrik Davidson blandar koncepten "blues" och "rymden".
tyvärr väntar vi fortfarande på releasedatumet men den kommer att släppas i sinom tid och detta kommer att ske på skivbolagets hemsida; www.myspace.com/bleedingghostsneverdie.

eftersom det här experimentet gick åt helvete har jag mycket skriveri att ta igen på den här bloggen, nu när jag inte kommer att bli en mustaschprydd supertenor menar jag.
jag lovar.
jag ska skriva som faa-an!
relatively speaking.
nej men allvarligt! jag ska börja skriva som FAN nu på en gång:

ALLA SKALL BRINNA I HELVETET!
HFVÄRLDENS FÖRTAPPADE SJÄLAR ÄRO MINA.
JAG ÄR DEN MÄKTIGE SATAN OCH DET ÄR JAG SOM ÄGER MCDONALD'S!
JAG GRUNDADE VÄRMLANDSBUSS OCH UPFFAN DERAS TRAFIKSYSTEM!

JAG HATAR GUD!

Kommentarer
Postat av: smölan

jamen visst råbban, du kommer skriva ett inlägg om dagen. jag kännert.

2008-04-08 @ 21:27:43
URL: http://ehstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0