eureka!

jag har det!
århundradets grej!
THE grej!!!

känner alla till vad en sån här är för något?
image13
ouijabräda

det är alltså en "ouijabräda", i sverige känd som den tvivelaktiga men ack så spännande leken "anden i glaset". man samlar ihop sina eventuella vänner i ett dunkelt belyst rum och värmer upp ett glas som man sedan placerar upp och ned på brädet. sen lägger alla varsitt pekfinger på glaset och säger "finns det någon ande i rummet?"
(lite som en ockult julafton)
detta visar sig sedan genom att anden för glaset till "yes" i vänstra hörnet där.
somliga hävdar att det här är både bluff och båg och grundar detta på att det ju faktiskt inte finns spöken.
man menar istället att det är de deltagandes nervöst vibrerande hjärnvågor som stör jordens magnetfält så kraftigt att gravitationen sviktar en aning och glaset glider iväg mot nordväst.

det här är förståss ett jävla slöseri med andarnas dyrbara tid. vem vill veta uttråkande frågor som "hur är livet efter detta" o.s.v. när man kan snickra sig en aningen modifierad ouijabräda och få fram mycket mer relevant information från andra sidan!
image14
ouijaboard musicmaestro astralfriction 2000 © Robert Eklund
presto!
på det här sättet kan man åkalla andarna och få dem att skriva den ultimata låten!
man kan t.ex. bege sig till mozarts grav, och be honom att skriva färdigt sitt oavslutade stycke, och vi kommer inte behöva lägga ner filmindustrin när john williams dör. ouijaboard musicmaestro astralfriction 2000 är lösningen på problemen du nästan givigt upp hoppet om att lösa!! finns även med pentagramutsmyckning för blackmetalband.

i övrigt så kraschade hotmail här om dagen. jag ber om ursäkt, det var mitt fel. jag menar, jag förstod att min mail skulle bli överbelastad av all fanmail jag får för mina paintillustrationer till den här bloggen, men jag visste ju inte att jag skulle få så mycket att hotmails server skulle explodera! det hade jag aldrig trott.
men nu har jag löst problemet genom att skaffa en egen telefonlinje där man kan ringa in och berömma mig. tyvärr svarar jag aldrig. men man får iallafall höra den här härliga låten!
http://www.youtube.com/watch?v=iCtGV3yCcXE
om man har en fräsig 3-mobil får man samtidigt se en liten video där jag åker längst miamis kustremsa i en röd cab medans kvällsolen sänker sig över atlanten och håret flaxar i vinden.



Kommentarer
Postat av: karin DU VET

finns det någon tråkigare än du?
tror inte det.

2008-02-14 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0