krabbor.

folk har för få husdjur som är havsdjur, i synnerhet krabbor.
krabbor är jävligt underskattade!
om man tämjer krabborna så att de kan andas på land så kunde man ha typ 20 stycken krabbor i koppel och gå ut och prommenera med dem på stan. sen kunde man lära dem attackera på kommando och skrika "BUSS PÅ!" när man såg en snubbe man inte riktigt gillade och fnissa förnöjt när krabborna "sätter klorna" i honom.
om krabborna går tillräckligt tätt tillsammans kan man dessutom sätta sig på dem och låta dem bära en fram.
men om man inte har tid med 20 krabbor kan man ha en enda jättekrabba istället.
i fall jag hade en jättekrabba skulle den heta "krabbson". krabbson skulle få ligga i min säng om natten och ömt skulle jag klappa hans hårda krabbskal tills de stora blinkande periskåpögonen slöts.
"DET är kärlek" för att citera min vän, max.

                           respekt

det skulle i och för sig suga ordentligt för brevbäraren som kommer för nära brevinkastet med handen och plötsligt känner dödens kalla, hårda klor nypa tag i honom.
och det skulle bli väldigt omfattande utfodringskostnader...
kanske skulle den kunna äta brevbärare......

nja... det här med en jättekrabba är kanske inte en så bra idé trots allt.
det får nog bli en valross istället. 



Kommentarer
Postat av: karin

men uppdatera för i helvetes jävla fan.



2008-09-02 @ 14:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0