Ett utredande reportage om Insolitologi..

image17Igår blev jag oroande nog tipsad av min flickvän om en webbsajt för s.k. "DHB:are" (dolphin in a human body). Människor som känner att "fan, egentligen är jag ju en delfinjävel."

På sidan propagerar man för att legalisera "artbyte", möjligheten att bli en delfin helt enkelt.


" Är det en rättighet att få byta kön så är det också en rättighet att få byta art. Om jag vill operera in en fena konstruerad av brosket från mina knän (vilka ändå bara är ett motstånd i vattnet) samt hud från min baksida (om detta är möjligt), ja då ska jag få göra det."    

Citat: http://www.svedimf.3w.se/


Lysande idé! 

Sen kan man silvertejpa en kassettbandspelare med delfinsång på huvet och borra ett blåshål i ryggen också. Skolan serverar levande sill som man får dyka efter i ett gigantiskt akvarium och alla byter namn till "flipper".

Jag är den första som står på bryggan och skålar när människodelfinerna sjunker som stenar mot botten av Göteborgs hamn. "aargh vilken miss! det här måste vara det dummaste jag nånsin hittat på". "blubb blubb blubb".

Om jag skulle operera mig till ett djur skulle jag bli en giraff så att jag kunde sätta mig längst bak i bussen och ÄNDÅ prata med chauffören. Jag skulle liksom både vara O-svensk och svensk! Ja, en multisocial giraff det vore något det men inte fan skulle jag vilja vara en delfin! Delfiner är ju... böghajar?

Om man ändå nödvändigtvis ska bli en delfin finns det en guide på sidan om hur man gör detta genom "skepnadsskifte". Det är ganska lätt.

Allt man behöver göra är att fånga en delfin från havet som tidigare varit en människa, få den att bli kär i en genom att släpa hem den till sitt badkar och umgås med den tills man delar en intim kärleksrelation (det vet man att man gör om delfinen "SPRATTLAR").

Sen ska man låtsas att det är 1962 och ha flummigt rymdsex med sin delfin medan ni färdas genom universums olika djurs skepnader och orgasmer.

Nu är det dags att skepnadsskifta och bli en delfin. Men tyvärr måste du dö.

"This may be a let-down, but don't worry.", tycker "SVEDiMF"   


"Svenska-delfin-i-människokropp-förbundets agenda":

- Ett samhälle fritt från fördomar om DHB (Dolphin in a Human Body)

- Internationellt erkännande av DHB-fenomenet (fenomenet att delfiner föds i människokroppar)

- Möjlighet för DHB:are att erkännas juridiskt som delfiner

- Att all slags jakt och konsumtion på våra artfränder upphör

- En statlig utredning om effekterna och kostnaderna av artbyten

- En frizon för DHB:are, helst i varmare klimat i ett örike, finansierat av den svenska staten

- Att delfiner ges s.k. mänskliga rättigheter

- Att vid efterföljning av artbytet behålla vårdnaden om våra mänskliga barn

- Eko-lokalisering ska bli erkänt som ett världsspråk

- Redan idag ge möjlighet åt DHB:are att med hormoniell behandling och plastikkirurgi förändra sina kroppar så att de blir mer lika andra delfiners

- Möjlighet att ingå artneutrala äktenskap med delfiner


Vi måste vägra SVEDiMFs anormala fetischer för delfinerjävlarna! Vi måste säga nej! Vi måste slå tillbaka! Därför har jag också startat ett förbund:

  

"antidelfinska-axelmakterna"

   agenda:

- Ett enat rike.

- Kontrollerade former för DHB:are och "insolitologi".

- Tillsätta en statlig polismyndighet som utreder och bekämpar tendenser som kan vara farliga för staten. "GESTUPO"

-  Inrätta speciella läger för DHB:are och delfiner där de kan leva i symbios med militär och polis efter statens policy.

-  Åsiktsregistrering för alla inom det kommande "fjärde riket".

-  En spikrak bilväg mellan Sverige, Berlin, Tokyo och Rom kallad DAS AUTOBANAN.


På fredag organiserar vi en stadskupp på stora torget, be there.

Harpuner och brinnande kaststjärnor delas ut till alla antidelfinska-axelmakterna-medlemmar!     


Kommentarer
Postat av: stina

stackars delfiner, säger jag!

2008-04-09 @ 19:33:16
URL: http://ehstina,blogg.se
Postat av: karin

jag dör bara jag ser på den bilden.

2008-04-09 @ 22:39:34
URL: http://karinviskar.blogg.se
Postat av: robert (svar)

man måste jobba MED de brinnande kaststjärnorna. inte MOT dem.

2008-04-09 @ 23:26:42
Postat av: Max

BAHAHAHAHA!! hur många medlemmar har dom? 3?

2008-04-10 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0