värmlandsbuss

nu ska jag ringa och bombhota busstationen och starta heligt krig mot värmlandsbuss!
jag skulle åka till skolan för att ta skolfoto idag, det var liksom viktigt att jag var där då, och det skulle ju lika gärna kunna varit ett fn möte eller nobelfesten jag skulle åka till!
jag står och väntar med 2 andra som säkert  skulle lösa mellanösternkonflikten eller släcka en brand eller något, och efter 20 minuter ringer en av dom till någon som satt på bussen och berättar att "bussen kom 10 minuter för tidigt till den här busshållplatsen".
jaha!? så tidtabellen är någon slags jävla prydnad eller vadå? ett papper med förslag om att "du kan ju gå och ställa dig t.ex... 20 i 9 om du vill?"
det är liksom säkrare att vänta på att förhistoriska flygödlor ska plocka upp en än att vänta på bussen!
jävla amatörer!
man borde installera ett elchocksystem i förarsätena på bussar och DÖDA BUSSCHAUFFÖREN om han kommer i fel tid!
det värsta är att mannen/kvinnan som körde den där bussen, kommer få BETALT för att irritera mig!
jag planerade liksom när jag skulle VAKNA på grund av den där satans tidtabellen, också blir jag förråd på ett så svekaktigt sätt!
det är säkert såhär det känns när ens fru bedrar en med en snygg italienare, men vart finns stödgruppen för personer som blivigt bedragna av busschaufförer!?

nej, jag är för arg för att skriva något mer, hoppas chaffisen får måsbajs i maten på lunchrasten utan att veta om det.
jävla anarkistinställning.

image5
anarkistbuss värmland

Kommentarer
Postat av: Erik W

Bara sätt dig och meditera tänkandes på den här nästa gång:

http://youtube.com/watch?v=4EaJvN_E4KE

2008-04-08 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0