odödliga självmordsbombare.

vore så jävla överdrivet användbara.

jag är som bäst uppe i en diskussion om osårbara diamantjetplan här.
odödliga kamikazeeplan som bara SWOOSCHSWISCH, gör schweizerost av fiendens plan hur lätt som helst.
okej det kanske inte finns diamant till ett helt jetplan men missiler av diamant borde iallafall gå att tillverka... eller ninjor...


ninja i diamant. en timme i paint.

nu är det ju såklart så att jag inte BARA funderar på att bygga vapen av diamant.
jag funderar en hel del på att sätta upp en grekisk mytologimusikal också.
eller ja. i samma stil som grekisk mytologi i alla fall... tycker jag i alla fall.
den utspelar sig på "gudarnas berg", precis som i grekisk mytologi, men istället för zeus och hades och bamse och allt vad det är, så finns bara två gudar: skaparen, och förgöraren.
i miljoner år finns bara de två gudarna, för födsel och död är ungefär det som behöver skötas på jorden. resten fixar sig själv mer eller mindre.
men en dag kommer en människa till gudarnas berg och han har uppfunnit valutan.
han äger mer eller mindre alla de andra människorna på jorden och kan erbjuda gudarna vad de än vill ha. till slut när han hittat något att köpa ut gudarna med, typ kokain i barnporrsformat eller något, så köper han skaparen och förgöraren och så styr pengar över allt på jorden.
nu måste jag hitta ett lyckligt slut på historien för så här kan vi inte ha det, och jag antar att han blir uppäten av en t-rex eller något senare, men visst var det en bra sensmoral?
undrar om ung vänster har nån teater jag kan sätta upp den på.

Kommentarer
Postat av: Joe Pop

lulz

2008-09-17 @ 00:44:56
URL: http://vokinjsalak.blogspot.com
Postat av: Joe Pop

Jag har ensamrätt på planen, men du kan få köpa rättigheterna av mig, för kokainbarnporr!

2008-09-17 @ 00:45:24
URL: http://vokinjsalak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0