godnatt moderjord!

it's happening! finally!
det verkar äntligen som om det onda i mig börjar blomma ut för att slå rot i denna patetiska lilla värld som snart kommer att vara min, min, MIN!
tecknen är lika uppenbara som ofrånkomliga,   jag vaknade igår morse med mitt högra öga viciously rödfärgat av BLOD!
ja, sen har jag inte så mycket mer att gå på men det rör sig tveklöst om någon slags skitond metamorfos som jag genomgår.
jag misstänker att det rör sig om nån form av transfusion med de mörka makterna. the dark lord skickar mig drop liksom! känner ju hur mina powers växer mer och mer för varje sekund här... visserligen i form av ett irriterande bultande i högerögat men ändå, passa er jävlit noga.

man kanske kunde få nåt coolt smeknamn på kuppen också..
"gamle rödögat"
"the lazereye"
.....
"blood-eye bob" !!
låter jädrit piratigt alltså.
då får man väl skaffa träben och en krok kanske.
en ögonlapp för vänsterögat också så att man bara ser mitt blodiga, onda öga.
undrar hur morsan reagerar när man berättar att man tänkt över det här med att göra karriär och allt. och tillslut kommit fram till att, chef över ett mäktigt pirat-terrorimperium, det är nog grejen för mig det.
ger henne bara onda blodblicken och säger "SLUTDISKUTERAT" så är det finito med det sen.

det kan ju förståss vara en vanlig ögoninfektion också... ... nääää!



Kommentarer
Postat av: cookie

tre inlägg, impressive.,

2007-08-08 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0