Varning för Kjell

Jo, jag vill bara varna alla karlstadbor för Kjell på Centralsjukhusets hörselavdelning eftersom han har en laddad revolver på hyllan i sitt kontor.
Kjell är säkert en hårt ansatt man, som behöver ha möjlighet att skjuta folk som kommer in på hans kontor, det är bara det att det är så himla ovanligt med beväpnade öronläkare.
Och om det är vanligt, så är det TEVEs fel att jag inte vet om det!
När dom opererar i "Cityakuten" så säger dom;  "Syster! Ge mig en skalpell och 250 gram morfin"
Inte; "Syster! Ge mig en skalpell, stetoskop och en spruta... och mitt granatgevääär! >: ) "

För övrigt ska Kjell ge fan i att operera sina patienter med revolver! Sånt gör Rambo, inte personalen på Karlstads Centralsjukhus. Fast det är ju lite skumt att jag är skeptisk till det egentligen. De skär ju upp en med knivar och LASRAR en i ögonen på sjukhuset, man kan säkert behöva skjutas lite också, ibland.
 

Kommentarer
Postat av: Erik

Glöm inte tängerna, cirkelsågarna, allt radioaktivt dom sprutar in i dig, alla gifter, alla hammare och all silvertejp! (vi vet alla hur ont det gör att dra bort hår med silvertejp och jag vet med 5% säkerhet att dom har det på sjukhuset!)

2009-01-21 @ 21:10:05
Postat av: herr bal

vi råkade notera en s.k. 'smiley' i vårt kommentarfällt som tycktes signalera visst missnöje, är det något du önskar att utveckla?

2009-01-22 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0