rakhyvlarna


det är väldigt mycket hymmel och ljug om rakhyvlar tycker jag.
så högteknologiskt och avancerat håravlägsnande är inte en rakhyvel, utan i själva verket farligt primitiv!
det är ju liksom 3 jävlit vassa knivar som man i spritt språngande nyvaket tillstånd skrapar mot sin hals i ett försök att skääära av små, små, hårstrån! och ännu värre är det med elektriska rakapparater; "vill du ha en skön, slät haka?, sätt den här stavmixern i ansiktet!"
vid det här laget borde det absolut finnas hyvlar som typ SKJUTER LASER och smidigt lasrar bort allt skägg ända in till kraniet och hälsar godmorgon när man tar upp den.
helst ska den kunna läsa upp morgonnyheterna medan den rakar också.

men tills dess får man väl fortsätta utsätta sig för DÖDSRISK varje morgon.
frågan är hur många år det dröjer tills vi slipper se våra liv flasha förbi våra ögon och känna dödens kalla hand mot vår kind varje gång vi rakar oss.
är det inte dags att byta ut den knivtandade plastbödeln? det är frågan vi bör ställa oss...
 


Kommentarer
Postat av: Joel

jag orkar inte kommentera för jag är lite trött just nu.

men jag tyckte inlägget var roligt, men jag orkar inte visa uppskattning just nu

2008-10-21 @ 08:10:18
URL: http://www.vokinjsalak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0