topp 3: näringskedjebrott

nu har jag snickrat ihop en top 3 lista över djur som äter andra djur på youtube.
jag lägger upp den baklänges så att det blir lite spännande när ni sakta men säkert scrollar er fram mot förstaplatsen.
förutsatt att ni läser från topp till botten och inte är från egypten eller nåt annat sjukt...

på 3e plats; pelikan äter upp duva!


och på 2a plats; ko äter upp kyckling!

 
oooch på första plats; jabba th... padda äter mus!

nej, jag vet att paddan inte alls borde vinna men han har hotat mig med att äta upp min familj och min mormor om jag inte låter honom komma på förstaplats. han ringer mig hela tiden och säger:
"INATT KOMMER JAG, BWLÄHÄHÄHÄRGHL!! INATT KOMMER JAG OCH ÄTER OPP DIG!!"
men nu har jag hyrt in jonathan från bröderna lejonhjärta som har lovat att beskydda mig om det skulle hända något.
han skulle komma redan ikväll och sätta upp sitt tält i trädgården men han har inte kommit än.
oj! nu ringer det visst på dörren! det måste vara jonathan, vänta lite!





                                                             BLÄHÄHÄHÄHÄWRHGHLLLR!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joel

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, mest goreiga, finslipade & roligaste posten från dig någonsin!

2008-11-29 @ 03:46:56
URL: http://www.vokinjsalak.blogspot.com
Postat av: Max

Pelikanen var det roligaste jag sett. Någonsin. Ever.

2008-12-09 @ 14:38:48
URL: http://siae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0