oetisk middag

det finns några djur här i världen som jag faktiskt absolut inte kan tänka mig att döda och äta upp. på oförklarliga grunder. framför allt kan jag inte tänka mig att smyga mig fram och skjuta en enbent, rosa fågel med knappnålsögon.

                                                                     flamingos


man kan inte äta upp såna här vekliga, rosa 80-talslogotyper! och det är inte för att de är söta eller fina eller gulliga, det är bara oetiskt att äta upp något rosa som balanserar på ett ben i en swimmingpool! så gör man bara inte!
det finns andra saker som också är oetiskt att äta som typ ungsbakade kattungar och judar och sånt men flamingon...
flamingon är speciell.
jag tror inte den har några naturliga fiender. ingen understår sig att äta den. inte ens sauron skulle äta en flamingo.
men de gamla romarjävlarna, de ansåg tydligen "flamingotunga" vara en delikatess. undrar om de står för det nu när de brinner i helvetet.
romarna är det ondaste som någonsin funnits, de krigade med varenda land, tävlade i att mörda varandra offentligt i stora arenor, förtryckte asterix och obelix, men värst av allt; de skar ut rosa, enbenta fåglars tungor och åt upp dem!
jävla svin.

       den oetiska middagsmenyn
       [in progress]
  1. flamingo
  2. tomten?
  3. enhörningar
  4. bumbibjörnar
  5. pandor
  6. pingviner
  7. kycklingar
  8. koalor    
(jag vet inte om tomten räknas som ett djur. han är ju ingen människa iallafall. )

    

Kommentarer
Postat av: Joel

LEVERERA MOAR NAOW!

2008-11-03 @ 14:02:10
URL: http://www.vokinjsalak.blogspot.com
Postat av: Erik w

ja skulle nog kunna tänka mig att äta det mesta, flamingos går nog ner (Svavel här kommer jag), panda är säkert skitgott och det lär ju finnas MASSOR med mat på tomten!

2008-11-04 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0