news

i år har s.ä.g bestämt sig för att hyra in en lastbil med notuppgifter och dumpa den på min klass, eftersom dom tror att vi äter notuppgifter och bajsar samhällskunskapsbetyg.
tyngda av de lärorika bördorna har flera i min klass utvecklat något slags förstadium till deppression, de andas högt, och 2 av dem har börjat uppleva mindre minnesförluster.
själv har jag på grund av mitt gitarrcase som blir kilovis tyngre för varje vecka, utvecklat en tjurliknande gångstil, som en gående struts med huvudet i sanden ungefär.

det enda som får mig att hålla lågan uppe är mina nya fresshhha tishor från highlights.
det, och det svindyra musikprogrammet "reason" som jag i veckan laddade ner jävligt olagligt och nu kreérar fräsha beats i.
i AM mint condition.
på tal om musik så kan the imperial march ha fått en konkurrent vad gäller mitt livs themesong.
den här saxofonen i sunsetbeach introt har nämligen en jävligt bra chans
http://www.youtube.com/watch?v=liD0opCPyaI

ja, nä, men det var allt för mig.
til next time,
ta-ta.

image6
/ robert eklund

Kommentarer
Postat av: ztina

men robert SKRIIIIV

2007-10-25 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0