darth vader.

image5

jag kan inte få honom ur mitt huvud.
jag är helt såld på darth vader.
han är ju så jääädra frän!
jag menar, en svart plastuniform, ett ondskefullt imperium,
världens elakaste themesong och ett högkvarter som heter,
"THE DEATHSTAR"!
det blir inte mycket fränare än så.

vad skulle man inte ge för att få träffa darth vader och typ fika med honom i
deathstar-kafeterian eller gå en sväng på stan med honom och köpa nya svarta plastuniformer på H&M?
det vore nåt det.

darth vader's GREJ är ju att man kan sätta honom i vilken vardagssituation som helst, och genast tillför han lite "pirr-i-magen".
föreställ dig att du är ute med den kissnödiga hunden på natten, lite längre bort börjar det sippra fram en mystiskt röd rök och plötsligt träder DARTH VADER och hans hund fram och "the imperial march" brölar loss på högsta volym medans han lugnt spatserar gatan fram och låter hunden kissa på grannens bil eller så.
pirr i magen.
eller att du ska in till stan, och måste stå och vänta med självaste jävla DARTH VADER i busskuren!
pirr i magen, som fan.

jag lovar! det finns inte en sne busschaffis i världen som skulle neka vader's månadskort för att han inte hade fyllt i siffrorna eller att det var en kvart sen vi bytte till januari, alltså han skulle bara stirra kallt på chaffisen med sin fräna plastmask och sen kryper chaffisen in under stolen och utför resten av körningen därifrån.
men han skulle naturligtvis inte åka buss in till stan.
hade darth vader levt i nutid hade han nämligen åkt i DEN HÄR!
image6
DARTH-KITT!

jag har kommit fram till att bilen från knightrider är som skapad för darth vader.
michael knight skulle snällt få stega åt sidan och överlåta sin svarta springare till dess rättmätige ägare, om han inte ville få med lasersvärdet att göra det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0